Macron citoi se tek Shqiptarët në RMV po punohet më mënyrë destruktive kombëtarisht nga disa shërbime te huaja për turqizimin e tyre dhe qëllimi është që deri në vitin 2050 të ketë një rritje drastike të (%) përqindjes së numërit të turqve në RMV.
Këta janë dhe ishin pasardhës të mbeturimave të idh pushteve apo nhyqmeteve turke e xhonturke që pas largimit të Turqisë nga Ballkani dhe Shqipëra kërkonin restaurimin dhe rikëthimin në vend të Babës Dovlet Sulltsnit Pra, „Talebanët“ shqipfolës të v. 1914-16: kërkonin „Duam Babën Dovlet (Sulltanin) – Për Dinë, Davlet dhe Osmanlillëk“
Këto «Forca të rrebelëve pasi zunë qytetet Shijakun, Kavajën, Ishmin, e Tiranën j’u vërsulën Elbasanit.Ata sapo hynë në Elbasan, s”pari dogjën flamurin kombëtar duke thirrur tash “ngordhi sorra” .Dhe ngritën pastaj në vend të tij bajrakun apo Flaurin e Tutqisëe Turqisë. Padtaj, mbyllen shkollat që ishin në gjuhën shqipe, duke i zëvendësuar ato me medrese e me mejtepe në gjuhën turke e arabe. Qeveria që u venfos u kthye në “hyqymet turk” me gjuhë zyrtare turqishten. Pastaj, Rrebelët formuan edhe një këshill administrativ që wuhej “mexhlisin” që përbëhej kryesisht nga kleri apo paria fanatike [fetare-islamike] e antikombëtare e vendit. Ata ishin kryesisht armiq të betuar të lirisë e të pavarësisë së Shqipërisë.
Kjo ushtri u nis nga Elbasani për të nënshtruar Beratin, të cilin e plaçkitën dhe e grabitën në mënyrë barbare. Si rrjedhojë e asaj tradhëtie, pati me dhjetra katunde të djegura, qindra të vrarë e të vdekur. Ata që mbetën morën rrugën e pakëthim të mërgimit. U degdisën andej, këndej nëpër Europë, në Amerikë e gjetkë, për t’i shpëtuar vdekjes.
Vendin e kriminelëve e të tradhëtarëve nëpër burgjet tash e zunë patriotët e atdhetarët që luftonin për liri e pavarësi. Këta patriotë shqiptarë ngarkoheshin me faj se kishin qenë nga ata të Rilindjes [kombëtare shqiptare] dhe se kishin mësuar shkrim e këndim në gjuhën
para së Hyrrjetit. Nëpër burgosje e tortura rrebelët nuk kursyen as edhe gratë.
Si Shtytës dhe përkrahës të këtyre rrebelve ishin veglat e bashkëpuntorët e dikurshëm të okupatorit shekullor turk. Po ata u bënë tani edhe veglat çorre të vet Esad Pashë Toptanit e tl fqinjëve tanë shovinistë siq ishin sergreserbëtkët. Disa duan t’i japin ngjyrën e një revolucion të fshatarësisë dhe të varfërvr . Kjo nuk justifikohet pasi vet Haxhi Qamili vetë ka qenë nga një fisi i pasur. Tregohen injorantë dhe sharlatanë ata që na e paraqesin Haxhi Qamilin si shtresë e varfër. Haxhi Qamili vishej si karnaval. Nga brezi e lart vishej si mjë gjeneral turk, ku mbante kollpakun dhe xhaketën me spaleta të Fadil Pashës, të cilit i’a kishte grabitë wysh moti… Në brez e poshtë vishej me benevrekë. !
Qellimi i Rrebelëve nuk ishte kundër të pasurve e bejlerëve .Nga këta mund të prisje reforma në favor të vegjëlisë! Me fillimin e Luftës së Parë Botërore, këta agjentët të Turqisë në Shqipëri morën udhëzime të tjera. Sipas Gjermanisë e Austro-Hungarisë, Turqia duhet të ndryshonte drejtim në Shqipëri, duke u kthyer në favor të një indipendence shqiptare në krye me mbretit Princin Vid.» – nga kujtimet e Qamil Çelës nga Elbasani
Faik Konica rrëfen: „Kur vajta me 1913 ne Shqiperi per te shikuar per s’afermi punet, zbulova me hidherim se shumica e madhe e popullit jo vetem qe nuk i shihte me sy te mire idealet t’ona te nje Shteti te perparuar, po s’pelqente as ndihmen qe po na jipej nga rastet dhe nga bamiresit e fuqive te’Evropes. Eshte per çudi dhe gje fare e vertete, se shumica e madhe e popullit te Shqiperise e priti dhuraten e dhene [shtetin e pavarur] me moskenaqesi, me thartesira dhe me sy te zgurdulluara nga prapamejtime: qe u duk pak me vone nga kryengritjet [esadiste, haxhiqamiliste, etj.] qe u bene njera-pas tjatres.“ (Faik Konica, „Historia e ca ndryshimeve“, gazeta Dielli, 6 maj 1926).
Haxhi Qamili në regjimin e Enver Hoxhës u konsiderua hero revolucionar dhe u dekorua me «Dekoraten e Lirisë». I ati i Mehmet Shehut ishte pjesë e kryegritjes islamike përreth Haxhi Qamilit. Ndërsa hoxhët fanatikë në krye të lëvizjes haxhiqamiliste nderohen nga Bashkësia Islame dhe përfshihen në botime zyrtare si në “100 personalitete shqiptare të kulturës islame”.
Sot, disa ende endërrojnë sundimin e Sulltanit, tashmë të ri me emrin Rexhep Erdogan, dhe sundimin e sheriatit në tokat shqiptare.
Dhe për ta parandaluar këtë asimilim të popullatës Shqiptare në RMV duhet që vet partitë politike Shqiptare në RMV të punojnë nga afër me popullin e tyre.!!